شما به فراهم كننده سرويس 24 ساعته بروك اعتماد كرديد!

مجموعه‌های دانش بنیان یکی از راه حل های کشورند

مجموعه‌های دانش بنیان یکی از راه حل های کشورند
سمیه رفیعی نماینده مجلس در بازدید از جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران:

مجموعه‌های دانش بنیان یکی از راه حل های کشورند

به گزارش جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، این نماینده مجلس یازدهم پس از بازدید از سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران با تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی وبا اشاره به انگیزه و رضایتمندی اعضای این سازمان برای فعالیت در مجموعه گفت: برای یک پژوهشگر هیچ چیز مهمتر از آن نیست که بتواند نتیجه پژوهش خود را به صورت کاربردی و عملیاتی مشاهده کند. آنچه در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران مشاهده کردم که می توان آن را به جهاد دانشگاهی در کل کشور تعمیم داد، میزان بالایی از رضایتمندی پژوهشگران و نخبگان مشغول در این مجموعه بود که این اشتیاق را در کمتر مجموعه پژوهشی می توان مشاهده کرد.

او با تاکید بر آنکه توجه به مجموعه های دانش بنیان باید افزایش پیدا کند افزود: مجموعه‌های دانش بنیان به شرط آنکه از اختیار و بهای لازم برخوردار باشند، یکی از راه حل های کشور هستند. از همینجا به همه اندیشمندان جوان و همه کسانی در حوزه های دانش بنیان و فناوری های نو فعالیت دارند، به خصوص پژوهشگران جهاد دانشگاهی خداقوت عرض کرده و پیشرفت های بیشتر را برای آنها طلب می کنم.

این نماینده مجلس یازدهم در ارتباط با بازدید خود از مجموعه جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران نیز گفت: انصافا در بخش‌‌های اجرایی، پژوهش و تحقیق و توسعه جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است که می‌توان آنها را فصل تازه ای در حوزه تخصصی پژوهش و درمان دانست.
این نماینده مجلس با اشاره به رضایتمندی مراجعه کنندگان از خدمات کلینیک‌‌های درمانی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، گفت: در بازدید از مجموعه درمانی این سازمان، با تعدادی از مراجعه کنندگان گفت و گو شد که تقریبا همه مراجعه کنندگان به این مراکز از خدمات آن رضایت داشتند. البته خدمات درمان در منزل و سبک زندگی در این سازمان نیاز به توجه و حمایت بیشتری دارد.

رفیعی افزود: مرکز دم (درمان در منزل) جهاد دانشگاهی ارائه دهنده پکیج کاملی از خدمات سلامت از جمله خدمات روانشناسی در منزل است و این مساله کمتر در مجموعه‌‌های پزشکی و درمانی کشور مشاهده می‌شود. توجه به آلام و ارائه خدمات روان‌درمانی بسیار پدیده مهمی است و خوب است سایر مراکز درمانی کشور نیز به این موضوع توجه داشته باشند.
او همچنین تشکیل گروه پژوهشی پزشکی مبتنی بر سبک زندگی و فعالیت‌‌های آن نظیر برگزاری کنگره سبک زندگی سالم را پاسخ به نیازهای مهمی در سلامت کشور دانست و گفت: سالانه بخش مهمی از بودجه کشور به درمان اختصاص پیدا می‌کند، مضاف بر آن نیز آلام و درد بیماران با هیچ هزینه ای قابل جبران نیست؛ اگر به دنبال حلقه اول زنجیزه پزشکی و درمانی باشیم به مقوله سبک زندگی سالم می‌رسیم که توجه آن می‌تواند از بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات کنونی کشور جلوگیری کند.

نظر بدهيد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام

قادر به برقراري ارتباط با اينستاگرام نيست.

بایگانی

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
Click outside to hide the comparison bar
مقایسه